Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

 

Z Panią Katarzyną skontaktowała się telefonicznie pracownica firmy B., która zarządza wierzytelnościami w sprawie zawarcia ugody w związku z zaległościami jakie powstały jeszcze w 2005 roku względem operatora telekomunikacyjnego. W związku z tym, że łączna kwota zaległości to ponad 7 000 zł. pracownica spółki B. zaproponowała rozłożenie długu na nawet niewielkie raty.

Pani Katarzyna zapytała Naszych prawników co robić dalej?

 

Roszczenia o świadczenie usług telekomunikacyjnych ulegają przedawnieniu, a tego rodzaju roszczenia przedawniają się z upływem 3 lat od chwili, gdy roszczenie stało się wymagalne. 3- letni termin wynika z art. 118 k.c. Dlatego w przedmiotowej sytuacji nie należy zawierać żadnej ugody z operatorem ani podejmować mediacji, a jeżeli Spółka B. zdecyduje się założyć sprawę to należy zgłosić zarzut przedawnienia.

 

Komentarze obsługiwane przez CComment

Wyszukaj

Kancelaria Prawna Tłuczek & Partnerzy

Masz pytania lub wątpliwości?

Skontaktuj się z nami!

Powered by TSGinformatyka- Strony www, Monitoring Wizerunku